Організація фізкультури на свіжому повітрі - Мої статті - Каталог статей - ДНЗ№8 Хуст

 Л А С К А В О  П Р О С И М О

ВИХОВУВАТИ СЕРЦЕМ, ЧЕРЕЗ СЕРЦЕ, ДЛЯ СЕРЦЯ!

Сьогодні -  Понеділок, 20/2/2017                               Сайт знаходиться у стані розробки


ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №8
"ЯЛИНОЧКА"

Тут кожен день розквітають дитячі посмішки, 
тут кожен день море розваг, 
тут є все для щастя дітей!


Наша адреса: Україна, 90400, Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Волошина, 15; тел.: (03142) 4-37-39

 
МЕНЮ  ... 
 


 СТАТИСТИКА 
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ВХІД
  
 

Головна » Статті » Мої статті

Організація фізкультури на свіжому повітрі

/Files/images/175300.jpgЗаняття за межами приміщення дитячого садочку – завжди викликає у дітей велике задоволення, адже вони дають можливість вийти зі стін приміщень на широкий простір, де так багато нового, а ще й незвіданого. Крім того такі заняття мають значний здоров’язбережувальний ефект. А заняття які організовані правильно на свіжому повітрі забезпечують високу моторну щільність дітей (80 – 90%).

Організація фізкультури на свіжому повітрі, як правило, залежить від пори року, погоди, вікових та індивідуальних особливостей дітей тощо.

У теплу пору заняття з фізкультури проводиться через 15 – 20 хвилин після початку прогуляки (рухова активність повинна починатися після адаптації організму до наявних погодних умов). У холодний період такі заняття доцільно проволити наприкінці прогулянки , щоб по закінченні діти швидко зайшли в приміщення.

/Files/images/8_2.jpgНе сприятливі погодні умови можуть негативно впливати на працездатність і загальний стан дітей, тому в спекотну погоду не треба пропонувати дітям виконання складних рухів, бажано зменшувати кількість пробіжок. За умов високої вологості повітря потрібно добирати вправи, стимулюючі активність дітей. Як що надворі похмуро і хмарно, краще проводити сюжетні ігри та вправи, які викликають емоційний підйом дітей.

 

Структура заняття з фізкультури на свіжому повітрі.

І Підготовча частина:

Мета: активізувати увагу дітей, забезпечити фізіологічну та психологічну підготовку дитячого організму до виконання основних фізичних навантажень, розвитку швидкості реакції, формувати і закріпити навички різних видів ходьби та бігу.

Вправи підготовчої частини:

- Шикування в шеренгу (в холодну погоду не проводити)

- Різні види ходьби у поєднання з 3 – 6 дихальними вправами.

- Повільний біг (2 – 4 хвилини).

- Ходьба поєднана з вправами відновлюючими дихання.

- Перешиковування для виконання загально розвиваючих вправ (5 – 7 впр.)

- Перешиковування в колону.

- Біг у середньому темпі ( 2хв.).

- Ходьба поєднана з вправами на відновлюючими дихання.

ІІ Основна частина

Мета: навчання з подальшим вдосконаленням основних рухів, та розвиток фізичних характеристик дітей.

Вправи основної частини:

- Виконання одного із основних рухів (новий або складний за фізичним навантаженням чи координацією).

- Біг у середньому темпі (2 хвилини-.)

- Виконання різних, відомих дітям основних рухів ( 2– 3 рухи).

- Біг повільним темпом (2 – 3 хвилини)

- Гра з великою рухливістю (естафета)

ІІІ Заключна частина

Мета: забезпечити поступовий перехід дітей від збудженого стану до спокійного.

Вправи заключної частини:

- Повільний біг (1 – 1,5 хвилини).

- Ходьба.

- Виконання кількох вправ дихання

Заняття на майданчику повинно проводитися рухливими іграми з різноманітними основними рухами (заняття ігрового типу)

 

Категорія: Мої статті | Додав: Надія (12.14.2014)
Переглядів: 944 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар


НАШІ ДРУЗІ

Вітаємо наших
 
іменинників!

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz