ДНЗ№8 Хуст - Гурткова робота

 Л А С К А В О  П Р О С И М О

ВИХОВУВАТИ СЕРЦЕМ, ЧЕРЕЗ СЕРЦЕ, ДЛЯ СЕРЦЯ!

Сьогодні -  Субота, 25/3/2017                               Сайт знаходиться у стані розробки


ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №8
"ЯЛИНОЧКА"

Тут кожен день розквітають дитячі посмішки, 
тут кожен день море розваг, 
тут є все для щастя дітей!


Наша адреса: Україна, 90400, Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Волошина, 15; тел.: (03142) 4-37-39

 
МЕНЮ  ... 
 


 СТАТИСТИКА 
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ВХІД
  
 

 ГУРТКОВА РОБОТА - ВАЖЛИВА ЧАСТИНА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 
СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Статтю підготувала  вихователь-методист
ДНЗ №8 "ЯЛИНОЧКА" - Голеня М.Й.
 
      Програма розвитку дитини дошкільного віку "УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ" є програмою відкритого типу, оскільки залишає можливість для використання варіативної  частини. Враховуючи гуманістичні тенденції сучасної дошкільної освіти, наша установа в цьому навчальному році віддала перевагу художньо-естетичному напрямку роботи.
      На базі ДНЗ №8 "Ялиночка" працюють три гуртки:
1. "Природничо-екологічний "Маленькі натуралісти", керівник - вихователь Грицак А.В.;
2. Гурток художньо-театральної діяльності "Золотий ключик", керівники: Дідух В.С., Погоріляк А.І.;
3. Музичний гурток "Дивограй", керівник - Мішук О.В.
      Керівники гуртків поставили перед собою мету: створювати умови для самореалізації всіх вихованців, розвивати розумові, творчі, креативні здібності дошкільнят, виявляти обдарованих дітей, сприяти формуванню позитивно-стійких взаємодій в співтворчості дітей, педагогів та батьків.
 
ЧОМУ УЧАСТЬ У ГУРТКАХ ЗАВЖДИ ЦІКАВА ДЛЯ МАЛЯТ?
 
  • навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому - цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;
  • практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже - зацікавленість в навчанні;
  • можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;
  • комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;
  • керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).
      Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.
 
ПАЛІТРА ГУРТКОВОЇ РОБОТИ
 
      І. "Природничо-екологічний "Маленькі натуралісти" (керівник - вихователь Грицак А.В.)
     МЕТА РОБОТИ ГУРТКА: розвивати у дитини позитивне ставлення до природнього довкілля, вчити культурно поводитись у природі, виховувати бажання піклуватись про рослини і тварин, стимулювати допитливість та зацікавленість у пізнанні природи.
      ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ: 
  • бесіди;
  • розгляд картин;
  • читання і заучування художніх творів;
  • спостереження;
  • екскурсії;
  • "екологічні стежинки".
      МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ: Базовий компонент дошкільної освіти, Програма розвитку дитини дошкільного віку  "Українське дошкілля"; Хрестоматія вихователя ДНЗ; "Розробки занять по програмі "Зернятко", В.Л. Сухар; "Мандри з домашніми рослинами", М.М. Верзілін; "Живий куточок", В.І. Гусєв.
 
      ІІ. Гурток художньо-театральной діяльності "Золотий ключик" (керівники: Дідух В.С., Погоріляк А.І.)
       МЕТА РОБОТИ ГУРТКА: вчити слухати, розуміти, аналізувати художньо-літературні твори. Навчати дітей творчо і самостійно розвивати тему в іграх за сюжетом літературного твору. Спонукати дітей до колективної гри. Розвивати творчу уяву, фантазію, образ мислення, авторські здібності, інтонаційну виразність мовлення. Вчити з розумінням ставитись до помилок під час роботи над драматизацією.
      ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ:
  • читання художніх творів (обговорення, бесіда, пояснення);
  • ігри-драматизації;
  • інсценування.
      МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ: Базовий компонент дошкільної освіти, Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля", "Театралізована діяльність дошкільнят", Н.Горбунова; "Драматизації у дитсадку", Н.Б. Карнаухова; "Свята і розваги в дитсадку", Л.З. Кобилянська; "Театралізована діяльність", Л.А. Шик, "Книга для читання у дитсадку", О.А. Кузнецова; ж-ли "Розкажіть онуку".
 
      ІІІ. Музичний гурток "Дивограй" (керівник - Мішук О.В.)
      МЕТА РОБОТИ ГУРТКА: залучати дітей до наполегливої роботи над художнім виконанням ролей під час розучення драматизацій музичних казок, вистав, музичних опер, добиватись чистого інтонування, розвивати голос, діапазон і формувати у дітей виконавські навички, виховувати любов до казок, пісень, музичних ігор, танців, слухання класичної музики, розвивати свої творчі здібності актора, музиканта, танцівника.
      ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ: слухання музичних казок, ролей у виконанні муз. керівника, работа над розученням пісень, таночків, слухання різної класичної музики, робота над художнім виконанням ролей: акторські здібності, музичні, хореографічні.
 
Щастя дітей - найголовніша освітня цінність ДНЗ №8 "Ялиночка".  Освітня модель нашого закладу через організацію цілісного розвивального середовища, цікавий зміст освітньої діяльності, інтеграцію всіх його видів спрямована на становлення життєвої компетентності дошкільника, формування його пізнавальних інтересів, розвиток творчих здібностей. На шляху реалізації освітньої мети наш колектив керується принципами партнерства, активного включення в освітній процес, чудовим принципом домінанти дитячого щастя як найголовнішої освітньої цінності.

 

Пошук

Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


НАШІ ДРУЗІ

Вітаємо наших
 
іменинників!

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz