ДНЗ№8 Хуст - Педагогічна скарбничка

 Л А С К А В О  П Р О С И М О

ВИХОВУВАТИ СЕРЦЕМ, ЧЕРЕЗ СЕРЦЕ, ДЛЯ СЕРЦЯ!

Сьогодні -  Понеділок, 20/2/2017                               Сайт знаходиться у стані розробки


ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №8
"ЯЛИНОЧКА"

Тут кожен день розквітають дитячі посмішки, 
тут кожен день море розваг, 
тут є все для щастя дітей!


Наша адреса: Україна, 90400, Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Волошина, 15; тел.: (03142) 4-37-39

 
МЕНЮ  ... 
 


 СТАТИСТИКА 
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


ВХІД
  
 

    05.11.2015 року  в ДНЗ відбувся відкритий показ заняття в середній групі "БДЖІЛКА"

 

«СВІТЛОФОР НА ДРУЗІВ ЧЕКАЄ, МАЛЮКІВ ПОВАЖАЄ»                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Переглянути фото
 

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із правилами дорожнього руху; давати знання про правила поведінки пішоходів на вулиці. Дати дітям знання про те, де і як потрібно переходити вулицю, ознайомити із спеціальними знаками – показниками пішохідних переходів, з острівками безпеки, ввести в активний словник дітей слова «перехід», «надземний», «підземний». Закріпити знання, вміння, навики, сформовані переконання, що необхідно кожній людині для збереження життя і здоров’я. Уточнити уявлення дітей про вулицю, дорогу, тротуар, познайомити з призначенням світлофора, його сигналами.

         Розвивати естетичні почуття, художній смак. Спонукати використовувати для наклеювання, окрім паперу, допоміжний матеріал (серветки).

         Розвивати увагу, зв’язне мовлення, вміння аналізувати ситуацію. Виховувати дисциплінованість, уважність, культуру поведінки.

Матеріал: світлофор, пішохідний перехід, серветки (червоного, жовтого, зеленого кольорів), декорація вулиці, клей, готові форми кругів для світлофора, дорожні знаки.

Хід заняття:

Вихователь.

А чи тут дівчатка є?

А чи хлопчики тут є?

Нумо швидко привітались

Плеснули в долоні,

Всі присіли, підвелися,-

Щічки вже червоні.

Попрацюємо сьогодні?

Ну то як? Ви згодні?  

Вихователь.   На заняттях з правил дорожнього руху ми вчились правильно ходити вулицями, вивчали закони доріг. Сьогодні перевіримо, чи все ви добре запам'ятали. І нехай це допоможе вам безпечно ходити вулицями і дорогами. Зверніть увагу, яка незвичайна сьогодні наша група: тут і дорога, і тротуар для пішоходів Уявіть собі, що ви знаходитесь на вулиці і прислухайтесь до звуків вулиці.

 Вихователь: Що ви чуєте?

Діти. Гомін машин.

Вихователь:

-    Якою частиною дороги мають ходити пішоходи?

-    Як називається частина вулиці, призначена для машин?

-    Чи можна переходити вулицю будь-де? Чому?

-    Де пішоходам дозволяється переходити вулицю?

-    Чи можна гратися на дорозі? Чому?

Той хто добре знає правила дорожнього руху і точно виконує їх, може спокійно переходити вулицю.

Правила руху в нашій країні

Для пішоходів усюди єдині

Знати добре їх всі повинні

Знати добре їх всі повинні

І дівчата, і хлоп'ята,

І зайці, і тигрята, А також дорослі люди От тоді порядок буде!

Вихователь. А якщо недотримуватись цих правил, то може статися лихо

Діти. Це аварія.                                           

В групову кімнату «заходить» засмучений світлофорик, він плаче.

Вихователь:  діти, погляньте, у нього в руках лист, адресований для нас.

Зараз я вам його зачитаю,

(Вихователь зачитує лист). «В країні Світлофорії сталося лихо. Пройшов великий дощ і з  очей головного світлофора зникла фарба. Тепер його вогники не горять, в місті кожного дня трапляються аварії, бо головний світлофор не може допомогти людям, ні водіям, ні пішоходам. Допоможіть  знайти кольори для світлофора».

Вихователь.   Не сумуй   Світлофорчику,   ми   тобі   допоможемо,   а   ще   й

розвеселимо.  А ти  постій та  послухай як наші дітки знають  правила

поведінки на дорозі.

Дидактична гра «Додай слівце»

-  Часто на переході стоїть добрий помічник пішоходів та водіїв - це триокий.....(світлофор).

-  Світлофор має три кольорові ліхтарі - червоний, жовтий і ... (зелений).

-  Заборонений сигнал світлофора - це ... .(червоний).

-  Попереджує світлофор сигналом ... .(жовтий).

-  Дозволяє перейти дорогу нам сигнал .., .(зелений).

Вихователь.    Молодці    діти,    ваші    відповіді    були    вірні.

А зараз пограємо з нашими «вогниками» в рухливу гру «Світлофор». Діти  стоять у  колі,  ведучий  із трьома кружечками  посередині.  Колір кружечка відповідає кольору світлофора. Жовтий колір - ходьба по колу, червоний - зупиняються, зелений - можна йти далі.

Вихователь. Подивіться діти, поки ми гралися в гру Світлофорчик показує зелений колір і настав час вирушати до країни Світлофорії (нагадування правил поведінки на дорозі).

  • Ось по дорозі нам зустрічаються дорожні знаки.
  • Це підземний і надземний перехід. Нажаль у нашому місті немає підземного переходу, бо наше місто маленьке, але у великих містах підземні переходи є.
  • А, що означає цей знак?
  • Що скоро буде пішохідний перехід.
  • Діти, що це за смугастий звір лежить на дорозі?

Діти. Це зебра

Вихователь. А чому його називають зеброю ? (відповіді дітей).

  • Зараз, акуратно по двоє переходимо вулицю. Не штовхаємось, не біжимо.

Вихователь. Ось ми й дійшли до країни світлофорії. Подивіться чого не вистачає в головного світлофора? (відповіді дітей).

Вихователь. А тут на нас чекає художня майстерня, в якій ми виготовимо для світлофора незвичайні «вогники». На кожному столі є круг та серветки відповідного кольору світлофора (пояснення дітям способів виконання роботи).

Для того щоб наші пальчики добре працювали, нам потрібно їх розім'яти. Пальчикова гімнастика.

Раз, два, три, чотири, п'ять

Вийшли пальці погулять.

Погуляли, покружляли

Та до хатки всі сховались

Самостійна робота дітей.

Вихователь. «Вогники » наші готові. Круг якого кольору має бути зверху, внизу та посередині.

Вихователь. Дітки, Світлофорчик дуже вдячний за допомогу. Молодці! Я сподіваюсь, ви будете гарними пішоходами та дотримуватись правил поведінки на дорозі, бо порушення правил поведінки на дорозі є причиною нещасних випадків. А зараз повертаємось до нашого садочка.

 Підсумок заняття.

  • Дітки, хто сьогодні завітав до нас в гості?
  • Як ми допомогли Світлофорику?

Я сподіваюся, що отримані знання ви будете застосовувати завжди.

 

Пошук

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728


НАШІ ДРУЗІ

Вітаємо наших
 
іменинників!

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz