Сторінку веде музкерівник Мішук Ольга Валентинівна
|
У нашому садочку «Ялиночка» велика увага приділяється музичному вихованню, театралізованій діяльності. Елементи театралізації використовуємо на заняттях, розвагах, святах починаючи з молодших груп. Дітки з радістю зображують у невеличких сценах звички тварин, імітуючи їхні рухи, голоси. Разом із вихователями показували музичну казку «Ріпка» для дітей середньої групи. Також зараз готуємо до показу батькам музичну оперу «Вовк і семеро козенят» Али Мігай. У старшій групі діти готують лялькову музичну виставу «Ріпка». Для проведення розваг, занять, свят спільно з вихователями виготовляємо ляльки, декорації, атрибути, маски, костюми казкових персонажів, шумові музичні інструменти.
Значення казок у вихованні дітей важко переоцінити це не лише скарбниця народної мудрості, а й невичерпне джерело розвитку емоційної сфери і творчого потенціалу дитини. Діти з задоволенням вчать ролі, слухають музику до казки, особливо пісні героїв. Улюбленими видами розваг дітей старшого віку у нашому садочку є музичні драматизації казок, де виконавцями є самі діти, вистави різних видів театрів за участю дітей і дорослих. Так, наприклад, діти розучили й показали музичні опери «Пан Коцький», «Колобкові мандри»
|
|
|
Гімн ДНЗ №8
Якщо ти ще маля,
Але тобі вже два,
У садочок завітай,
Світ із друзями пізнай.
Наш садочок любить всіх,
Друг — це твій і мій!
Приспів:
Весело, весело, весело нам всім,
Дитсадок "Ялиночка" — ми радієм в нім!
Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,
Неможливо нас перемогти!
У нас щодня дива трапляються,
Сюрпризи не кінчаються,
Хорошим справам ми вчимось,
Чимало в нас вже нагород,
Бо українець ти і я,
Велика дружня ми сім’я.
|
|
|
З ДОСВІДУ РОБОТИ
ПОРАДИ МУЗКЕРІВНИКА:
Щоб спрямувати освітній процес ДНЗ на розвиток творчої особистості педагогам потрібно:
-оновлювати зміст навчально-виховного процесу;
-створювати належне розвивальне середовище, постійно оновлюючи його;
-своєчасно виявляти природні задатки, здібності, схильності малюка;
-прагнути до інтеграції суспільного і сімейного виховання;
-з готовністю впроваджувати передовий педагогічний досвід, інноваційні технології;
-добре знати психологічні та індивідуальні особливості дитини;
-розвивати в собі прагнення діяти творчо;
-стимулювати дітей до самоаналізу, самопізнання і самовдосконалення у різних видах діяльності, розширюючи простір власного «Я»;
-надавати дітям можливість самостійно вибирати вид діяльності;
-створювати сприятливий емоційний простір для кожної дитини.
|